Kubek z nadrukiem, czyli doskonały gadżet reklamowy
Gadżety to doskonałe nośniki reklamowe. Jednak nie wszystkie. Zdarzają się pomysły doskonałe i te mniej trafione. Jakie są dwie najważniejsze cechy dobrych gadżetów reklamowych? Pierwszą jest używalność. Często używane gadżety budują świadomość marki. Drugą jest funkcjonalność. Funkcjonalne gadżety powodują wzrost zaufania do firmy i jej produktów.
Nic zatem dziwnego, że marketerzy starają się przygotowywać gadżety reklamowe o takim zestawie cech. Doskonałym przykładem jest kubek reklamowy.
Kubki ceramiczne
Gadżety reklamowe w postaci kubków ceramicznych to od wielu lat rynkowy hit. Trudno znaleźć firmę, która choć raz nie wprowadziła ich do oferty prezentów dla potencjalnych i aktualnych klientów. Są one używane bardzo często i do tego mają niewygórowaną cenę. Mogą być zatem używane jako gadżet masowy. A w formie bardziej ekskluzywnej jako prezent na szczególną okazję.
Kubki z nadrukiem reklamowym mają chyba tylko jedną wadę – są podatne na stłuczenia. Może się zatem okazać, że pełnią funkcję nośnika reklamowego przez stosunkowo krótki czas. Na szczęście istnieją także inne rozwiązania.
Kubki termiczne
Kubki termiczne to kolejny gadżetowy hit. Pojawiły się na rynku kilkanaście lat temu i od razu trafiły do serc użytkowników. Są one nieodłącznym towarzyszem podróży – zarówno codziennych wypraw do pracy jak i dłuższych weekendowych lub wakacyjnych wycieczek. Klienci używają ich także w domu lub w pracy. Są wygodne, praktyczne i lubiane przez użytkowników.
W przypadku kubków termicznych marketerzy muszą jednak bardziej się postarać. Kubki te muszą być odpowiedniej wielkości – co najmniej 400 mililitrów. Muszą także posiadać odpowiednie właściwości termiczne. Wreszcie muszą być trwałe i zapewniać komfort raczenia się ulubionymi ciepłymi napojami. Jeżeli kubek termiczny posiada takie cechy na pewno będzie doskonałym gadżetem reklamowym.
Butelki filtrujące
Butelki filtrujące stanowią doskonałą alternatywę zarówno dla kubków ceramicznych z nadrukami jak i kubków termicznych. i są coraz chętniej wykorzystywane przez firmy kierujące swoją ofertę do osób aktywnych fizycznie i dbających o swoje zdrowie.
Butelki filtrujące wodę są używane równie często lub nawet częściej niż ich tradycyjne kubki. Ich dużą zaletą jest fakt, że przeciętny użytkownik posiada jedną lub dwie butelki i w związku z tym maleje ryzyko odstawienia gadżetu na półkę.
Szukasz dobrych gadżetów – postaw na kubki
Używalność i funkcjonalność to bezsprzeczne zalety zarówno kubków ceramicznych jak i alternatyw w postaci kubków termicznych lub butelek filtrujących. A dodatkowo są to gadżety skierowane do bardzo szerokiej grupy odbiorców. W końcu kubek przydaje się każdemu!
Warto jeszcze raz podkreślić, że reklamowe kubki ceramiczne, termiczne lub butelki filtrujące nie należą do gadżetów drogich. W związku z tym nie stanowią zbyt poważnego obciążenia budżetów marketingowych i można je produkować w dużych ilościach. A efekty? Pojawią się na pewno!