3
  • ORLEN Liga
    O miejsca 9-10.
    08.04.2017 , 17:00

    Polski Cukier Muszynianka Muszyna 1 3 Atom Trefl Sopot

 


Więcej o siatkówce »
1 2 3 4 5

Aktualności RSS

IMG 20170408 WA4
Szkolenie w Washington Wizards (08.04.2017) Autor: Justyna Gdowska

W dniach od 6 do 10 kwietnia w Waszyngtonie odbywa się szkolenie „Inside Wizards” zorganizowane dla polskich klubów przez Fundację Marcina Gortata „Mierz Wysoko”. Uczestniczą w nim między innymi trzy osoby reprezentujące spółkę Game Time, która odpowiada za działania marketingowe, komunikacyjne i sprzedażowe klubów spod znaku Trefla.

Marcin Gortat otworzył swoją fundację w październiku 2009 roku. Jego celem była i jest pomoc innym młodym ludziom w realizacji własnych marzeń sportowych. Fundacja stara się odnaleźć obiecujących zawodników, wesprzeć ich poprzez system stypendialny oraz dzięki współpracy z czołówką kadry szkoleniowej w Europie i USA zaoferować profesjonalne treningi rozwojowe. Fundacja ma również na celu promocję zdrowia i zdrowego trybu życia. Realizuje go poprzez działania w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży, a także poprzez pomoc na rzecz instytucji, takich jak szkoły, domy dziecka, ośrodki opieki czy inne fundacje. W kwietniu br. Fundacja Marcina Gortata MG13 wystąpiła z jeszcze jedną inicjatywą, tym razem skierowaną do osób pracujących w klubach Polskiej Ligi Koszykówki.

Podczas warsztatów „Inside Wizards” osoby na co dzień odpowiedzialne za zarządzanie klubami PLK mogą się dowiedzieć oraz zobaczyć, jak funkcjonuje drużyna Washington Wizards oraz jak organizuje się mecze NBA. Szkolenia prowadzą Zach Leonis, wiceprezes Monumental Sports Network, spółki która jest właścicielem m.in. trzech klubów – Washington Wizards (NBA), Washington Mystics (WNBA), Washington Capitals (NHL) – oraz hali Verizon Center, Jim Van Stone, prezes działań biznesowych, Hunter Lochmann odpowiedzialny za strategie marketingowe i budowanie marki, Scott Hall, szef komunikacji, Zak Grim, który kreuje wszystkie aktywności towarzyszące meczom, Lee Stacey posiadający 25 lat doświadczenia w pozyskiwaniu sponsorów i partnerstwach biznesowych oraz Sashia Jones, wiceprezes ds. CSR. Przedstawiciele klubów PLK uczestniczyli także w meczu Washington Wizards – Miami Heat.

W szkoleniach uczestniczą trzy osoby ze spółki Game Time, która na co dzień zajmuje się działaniami marketingowymi, komunikacyjnymi oraz sprzedażowymi dla trzech klubów spod znaku Trefla – Trefla Sopot (PLK), LOTOSU Trefla Gdańsk (PlusLiga) oraz Atomu Trefla Sopot (ORLEN Liga). Niedawno Game Time rozpoczął również współpracę z Polskim Związkiem Bobslei i Skeletonu, a wyzwaniem spółki jest rozwój w innych dyscyplinach, a także stałe podnoszenie kwalifikacji zespołu. W spotkaniach w Waszyngtonie uczestniczą prezes spółki, a także osoby odpowiedzialne za obszary komunikacji i promocji oraz sponsoringu.

- Bardzo się cieszymy, że klub Washington Wizards i Fundacja Marcina Gortata wyszły z taką inicjatywą. Warto wspomnieć, że pomysł szkolenia w USA zrodził się w Trójmieście. Bardzo dziękujemy prezesowi Trefla, Romanowi Szczepanowi Kniterowi oraz Dariuszowi Gadomskiemu, który zarządza Treflem Gdańsk i Treflem Sopot, najpierw za stworzenie tej idei, a teraz umożliwienie nam zobaczenia od kuchni, jak funkcjonują najlepsze kluby świata. Szkolenie ma charakter wielowymiarowy - możemy uczyć się zarówno tego, jak uatrakcyjniać spotkania, a także jak zarządzać wieloma sekcjami w jednej grupie oraz jak efektywnie wykorzystywać halę przy takiej intensywności wydarzeń, jaka ma miejsce w Verizon Center. Samo spotkanie z Marcinem Gortatem umożliwiło nam też poznanie spojrzenia zawodnika z 10-letnim stażem w NBA na aktywności marketingowe i wizerunkowe, które stanowią bardzo dużą wartość dla lokalnej społeczności, a także marki samego sportowca – mówi Małgorzata Ciszewska. – Oczywiście mamy świadomość tego, że w krótkim czasie nie przeniesiemy NBA do Polski, ale nawet jeśli po powrocie przełożymy choć część wiedzy i doświadczeń na działania w trzech klubach spod znaku Trefla, to i tak uda nam się wprowadzić nową jakość w polskim marketingu. Tak jak powiedział nam Marcin – jeśli po meczu wyciągnie 2-3 detale i je poprawi w kolejnym spotkaniu, to już jest lepszym zawodnikiem. Szkolenie „Inside Wizards” jest dla nas ogromną szansą - dodaje.